Els treballs de perforació de la tuneladora per fer arribar el tren a la T1 a partir del 2021 han finalitzat aquest dimecres al matí un cop la màquina ha completat els 3.048 metres de longitud de la nova infraestructura. La tuneladora, la més gran que ha estat funcionant actualment a l’Estat i amb un pes de 2.230 tones, té uns 100 metres de longitud i va començar els treballs el setembre del 2017 fins que el febrer passat va arribar a les immediacions de la pista principal de l’Aeroport del Prat. Els treballs van obligar aquesta tardor a tancar unes de les pistes, tot i que l’operativa no es va veure afectada. A partir d’ara, Adif treballa amb la licitació de la segona fase del projecte, que comprèn la infraestructura de l’interior el túnel, la construcció de les estacions i la connexió amb l’ample de via convencional Barcelona-Tarragona.
El síndic personer de Mollet del Vallès fa 114 actuacions el 2024
Salvador Rovirosa Olivé, el síndic personer de Mollet, ha presentat l’informe de la seva activitat durant l’any 2024…