De la seva banda, Roser Brutau, presidenta en funcions del Banc dels Aliments, ha mostrat una actitud optimista davant dels “problemes que sempre hem tingut i sempre hem aconseguit superar”. Brutau ha explicat que encara que es troben amb “inconvenients” i puguin estar “preocupats”, la ciutadania sempre reacciona a les seves crides.
Aliments b脿sics
La campanya pret茅n recollir aliments nutritius de llarga durada, com ara oli, llet i conserves, ja que la quantitat que s’aconsegueix amb aquesta iniciativa representa el 25% del que la fundaci贸 replega durant l’any. A m茅s, “serveix per ajudar persones en situacions de precarietat durant un trimestre”, segons Fatj贸. El director del Banc dels Aliments ha explicat que aquest sector de la poblaci贸 pot utilitzar els seus recursos econ貌mics en altres necessitats b脿siques “com l’educaci贸 o comprar roba”.
Tones de voluntat
La campanya, consta de 15 espots de televisi贸, 15 gr脿fiques de premsa i 4 falques de r脿dio i est脿 distribu茂da en 2 fases: crida de voluntaris i crida de donacions.
Aquesta edici贸 se centra en cridar l’atenci贸 de les persones per formar part del voluntariat els dies de la campanya. Per anunciar-la han comptat amb la participaci贸 de persones famoses aix铆 com de desconeguts que han volgut formar part de l’activitat. Els protagonistes de la campanya s贸n el pilot de motociclisme 脌lex Marquez; la waterpolista Anni Espar; la core貌grafa Coco Comin; David Miret, cap de castellers; Manel Esteller, onc貌leg; Gemma Nierga, periodista; Uma Hinojo, estudiant de prim脿ria, i altres personalitats de diferents 脿mbits.
El Gran Recapte oferir脿 tamb茅 la possibilitat de participar a trav茅s del web www.bancdelsaliments.org