Un espanyol de 58 anys ha estat detingut i investigat a Bolívia, per presumptes delictes de violació de menors i pornografia, segons ha informat la Fiscalia General de l’Estat. L’home, identificat com José L.S S., va ser detingut a la ciutat de Santa Cruz, on viu fa onze anys.
Durant la detenció, també es va fer un escorcoll del domicili del presumpte delinqüent i la directora de la Fiscalía Especialitzada en Delictes de Raó i Gènere i Juvenil, Alejandra Rocha, comunica que: “En el lloc es va trobar equips i instruments destinats a la comissió del fet delictiu consistent en càmeres fotogràfiques i de vídeos digitals de diferents marques, dispositius mòbils, entre altres materials que seran analitzats”, va sostenir.
Segons Rocha, l’equip especialitzat de la Fiscalia també va rescatar a una nena de set anys, la “neta política” de l’investigat que presumptament va ser víctima d’agressions sexuals per part de l’home.
La nena “apareixia en diversos dels vídeos de pornografia” i “se sospita que hauria estat vexada i utilitzada per aquest subjecte des dels seus tres anys. Es coneix que aquest individu mantenia una relació de parella amb l’àvia materna de la víctima, raó per la qual tenia accés a la menor”, va indicar.