Dimarts, 6 de maig de 2025
És notícia

Caos ferroviari a França per una bomba al “mig de les vies” en la principal estació del país

Avatar photo
L’estació Gare de Nord de París ha cancel·lat la circulació dels trens per la troballa del projectil de la Segona Guerra Mundial amb 200 quilos d’explosiu
estacio-nord-frança-paris

La principal estació de trens del país veí ha patit una aturada general per la troballa d’una bomba de la Segona Guerra Mundial al “mig de les vies”. Uns treballadors l’han localitzat aquesta matinada a l’estació Gare de Nord de París i han donat l’avís que ha desencadenat l’evacuació completa de la zona.

Tal com ha avançat Rac 1, la circulació dels trens s’ha aturat per complet i les autoritats estarien treballant per neutralitzar la bomba amb 200 quilograms d’explosiu. Per sort, els operaris l’han localitzat poc després de les cinc de la matinada, per la qual cosa l’estació encara no estava plena de gent.

Des de l’empresa ferroviària nacional francesa han avançat que la circulació estarà aturada fins al migdia com a mínim. La preocupació ha estat màxima, ja que més de 60.000 viatgers utilitzen aquesta estació al dia, convertint-la en una de les més transitades d’Europa. A més, compta amb trens nacionals i internacionals, per la qual cosa la troballa del projectil de més d’un metre de llarg ha activat tots els protocols per evitar una catàstrofe.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Zona georadar Tarragona

Prohibit aparcar a l’entorn de l’Amfiteatre de Tarragona del 14 al 16 de març

Notícia següent
Presentació projecte Grada Lila

La Diputació de Lleida dona suport a la presentació del projecte ‘Grada Lila’ per a la visibilització de l’esport femení lleidatà

Notícies relacionades