Diumenge, 18 de maig de 2025
És notícia

La Seu d’Urgell aprova la licitació de les obres de senyalització horitzontal dels carrers del municipi

Avatar photo
També ha aprovat avui l’adjudicació del projecte d’arranjament i pavimentació parcial del camí d’accés al Balcó del Pirineu des de Castellciutat
senyalització horitzontal deteriorada

L’Ajuntament de la Seu d’Urgell ha aprovat avui la licitació de les tasques de repintar i actualitzar la senyalització horitzontal (pintura vial) dels carrers del municipi.

Aquest és un projecte redactat per l’Oficina Tècnica del mateix Ajuntament urgellenc, que eliminarà punts negres de circulació dins el municipi.

El seu pressupost d’execució de contracte és de 92.599,18€ (IVA inclòs).

D’altra banda, l’Ajuntament urgellenc també ha aprovat l’adjudicació del projecte d’arranjament i pavimentació parcial del camí d’accés al Balcó del Pirineu des de Castellciutat. Concretament a URBEG, Urbanisme i Enginyeria Gurrera i Associats, SL, per un import de 2.081,20€.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Tàrrega celebra els 40 anys del seu agermanament amb Blaye

Notícia següent

Dels Pirineus a les Terres de l’Ebre i passant per Barcelona: les festes d’estiu més emocionants de Catalunya

Notícies relacionades