‘Ajuntament de Tremp i Gamesports Electrònics organitzen la tercera edició dels Egames a Tremp, una jornada de videojocs que se celebrarà el dissabte 17 de maig, a l’Espai Cultural La Lira, en horari de 10h a 14h i de 16h a 20h.
Els participants podran competir en videojocs populars com FC25, Fortnite , Mario Kart o Just Dance entre altres, i també hi haurà tornejos d’equips de League of Legends i Valorant. L’espai es dividirà en dues àrees diferenciades: una zona escenari per a les competicions en equip i una zona egames per a les partides individuals. L’empresa Gamesports Electrònics està reconeguda per la seva tasca de preservació de la llengua catalana a l’entorn digital a través dels videojocs. De fet, els streamings que realitzaran dissabte a La Lira seran tots en català.
Els guanyadors de les competicions seran obsequiats amb premis com sopars, entrades al cinema, premis econòmics o diferents jocs de 10 euros de descompte.
Aquesta iniciativa busca fomentar un espai de trobada entre joves al voltant del món dels videojocs, combinar entreteniment i cultura promovent la llengua catalana en l’àmbit digital.