Els Mossos d’Esquadra i la Policial Local de Vila-seca (Tarragonès) han enxampat a un jove de 18 anys per robar en 13 vehicles estacionats a la Pineda en una matinada. El jove arrestat acumula una trentena d’antecedents per delictes contra el patrimoni. Els fets es van produir la nit i matinada del dimecres 22 al dijous 23 de gener quan el detingut va forçar cotxes aparcats de quatre comunitats diferents situades al passeig Pau Casals i als carrers Amadeu Vives, Marcos Redondo i Emili Vendrell.
El detingut de 18 anys seguia el mateix ‘modus operandi’ a tots els seus delictes, trencava un dels vidres del vehicle amb un estri tipus trencavidres i accedia a l’interior. A més, el lladre va deixar múltiples rastres de sang com a conseqüència d’una ferida que es va fer a la mà en trencar els vidres dels cotxes.
Igualment, ha estat possible identificar-lo gràcies a les càmeres de seguretat de diverses de les comunitats afectades van captar el moment i la roba que duia posada, exactament la mateixa que vestia quan se’l va detenir. L’arrest es va produir pels voltants de les 11.20 hores del dijous 23 de gener quan agents del Grup de Delinqüència Urbana de la comissaria de Salou, juntament amb efectius de la Policia Local de Vila-seca, van localitzar el jove al carrer Galcerán de Pinós del mateix municipi del Tarragonès.