Troben una gran plantació amagada a Montblanc amb 6.282 plantes i 60 quilos de marihuana

La policia també ha intervingut més de 60 quilos de cabdells assecats i manté oberta la investigació per identificar els responsables del cultiu

10 d'agost de 2026 a les 19:43h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Els Mossos d’Esquadra han desmantellat aquest dilluns una plantació exterior de marihuana situada en una zona disseminada de Montblanc. En total, els agents han intervingut i destruït 6.282 plantes de marihuana en un estat avançat de creixement.

A banda de les plantes, la policia també ha localitzat tretze bosses d’escombraries plenes de cabdells de marihuana ja assecats i preparats per a la seva distribució. El conjunt superava els 60 quilos de pes.

 

Una plantació repartida en set terrasses

L’operatiu policial ha començat a les sis del matí amb l’objectiu de desmantellar el cultiu i localitzar les persones que presumptament s’encarregaven de vigilar-lo i mantenir-lo.

Quan els agents han arribat al punt, han comprovat que la plantació estava distribuïda en set terrasses, amb un gran nombre de plantes i cabdells de marihuana. En el moment de la intervenció, però, no hi han trobat cap persona.

Les plantes han estat destruïdes al mateix indret i la investigació continua oberta per identificar i detenir les persones presumptament relacionades amb la plantació.

Plantació de marihuana desmantellada a Montblanc

 

Tendes, assecadors i una cuina

A la zona, els Mossos també han trobat dues tendes de campanya que s’utilitzaven per pernoctar, i també dos assecadors i un espai habilitat com a cuina.

Aquesta infraestructura permetia als responsables del cultiu romandre a prop de la plantació i dur a terme diverses fases del procés de preparació de la droga.

Dispositiu policial per la plantació de marihuana desmantellada a Montblanc
Sobre l'autor
eric mendo foto
Eric Mendo
Veure biografia
El més llegit