Ja es pot assegurar al 100%, que Tarragona estrenarà aquest juliol un nou pol comercial a tocar del barri de Campclar. Es tracta de l’esperat Family Parc, un espai de més de 14.000 m² de superfície que aspira a convertir-se en un nou punt de trobada per a les compres i el lleure a la ciutat i la seva àrea d’influència. Construït en una sola planta i amb més de 690 places d’aparcament, el centre busca oferir una experiència còmoda i accessible a tots els públics.
L’eix central del projecte és el Family Cash, un hipermercat de 5.500 m² que actuarà com a locomotora comercial. Considerat com un dels supermercats amb els preus més competitius de tot l’Estat, el Family Cash lidera una oferta que ja ha venut el 80% dels espais disponibles abans fins i tot d’obrir portes.
El complex, que ha suposat una inversió global de 18 milions d’euros, inclourà també una selecció de marques que també han sigut del tot confirmades, i cobreixen diferents necessitats: JYSK, Fitness Park, MGI, Joma i All Of Home entre d’altres.
A nivell laboral, el nou centre donarà feina a unes 150 persones, moltes de les quals es contractaran per a l’hipermercat Family Cash.
Amb una ubicació estratègica amb accés directe des de l’N-340, Family Park busca consolidar-se com una nova centralitat comercial per a Tarragona.