Dilluns, 5 de maig de 2025
És notícia

Tarragona tornarà a ser solidària amb la Marató de Sang

Avatar photo

Aquest matí l’alcalde Rubén Viñuales ha rebut en roda de premsa el cap de servei Territorial Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre del Banc de Sang i Teixits, Albert Soley i membre de l’Associació de Donants de Sang del Tarragonès, Núria Vilanova; per tal de presentar la nova edició de la Marató de Sang que un any més se situa dins el programa de Santa Tecla, el primer dissabte de festes.

Així doncs el dissabte 16 durant tot el dia, el Banc de Sang i Teixits s’instal·larà al Teatre Tarragona, responent a la solidaritat i ben entesa amb l’Ajuntament, que l’alcalde ha volgut destacar. Així mateix Viñuales ha agraït “la solidaritat i participació dels tarragonins i tarragonines que donen exemple aquell dia i durant tot l’any, fet que ens fa Tarragona una de les ciutats més solidàries en donació de sang”.

 

Així doncs, Tarragona tornarà a viure la diada més solidària aquest dissabte al Teatre Tarragona durant tot el dia coincidint amb Santa Tecla i amb la visita d’alguns dels elements del Seguici més destacats, on no només s’espera una important donació de sang, sinó també de plasma.

Adjuntem la nota de premsa del Banc de Sang per a més informació

Adjuntem imatge amb els dos representants del Banc de Sang, la consellera Cecilia Mangini i l’alcalde, Rubén Viñuales

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La Nit Europea de la Recerca durà prop de 60 tallers científics a Tarragona

Notícia següent

La nova cançó de Santa Tecla que promet fer-se viral

Notícies relacionades