Salou promociona la seva oferta turística a la World Travel Market (WTM) de Londres, la fira internacional de viatges que reuneix la més gran representació de les destinacions, touroperadors, hotels, línies aèries, tecnologia i serveis de viatges en línia en l’àmbit mundial.
L’alcalde de Salou i president del Patronat Municipal de Turisme, Pere Granados, ha assenyalat que “rebem bones sensacions de cara al 2023, i tots els inputs que ens arriben dels professionals de la indústria de viatges ens indiquen que les reserves per a l’any 2023 van a bon ritme”.
El mercat britànic té una forta penetració al municipi de Salou, significant una de les destinacions més presents, amb un volum superior al 17% durant aquesta temporada. A més, Anglaterra és el país que presenta més connexions aèries amb l’aeroport de Reus.
El Patronat Municipal de Turisme de Salou ha mantingut diverses reunions de treball amb touroperadors i personalitats rellevants de la indústria turística. L’alcalde també s’ha entrevistat amb la directora general de Turisme de la Generalitat de Catalunya, Marta Domènech; i amb el secretari d’Estat de Turisme, Fernando Valdés. S’han reunit amb Michael Collins, director de Travelmedia.ie; amb els touroperadors Sunway.ie i Jet2.
Dilluns, Salou va participar en la junta directiva de l’Alianza de Municipios Turísticos (AMT) Sol y Playa, entitat del qual n’ocupa la vicepresidència. La jornada va finalitzar amb un sopar institucional de l’Agència Catalana de Turisme, amb l’assistència de touroperadors i agents del mercat del Regne Unit.
Salou ha mantingut diverses reunions de treball, entre d’altres, amb Sol Active Tours; amb Northern Ireland Travel News; amb l’empresa Sojern; i amb el director de Turespaña a Londres, Manuel Butler.
Cal dir que es tracta de la 43 edició d’aquesta fira internacional, on hi prenen part 3.000 expositors de més de 65 països de tot el món.