L’Oficina Municipal de Treball de Constantí ha informat de l’ampliació del seu horari d’atenció al públic. A partir d’aquesta setmana, aquest servei municipal atendrà els usuaris i usuàries els dilluns, dimecres, dijous i divendres de 9.00 a 14.00 hores i els dimarts de 9.00 a 14.00 i de 16.00 a 18.00 hores. De l’1 de juny al 30 de setembre, però, només atendrà de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.
És imprescindible demanar cita prèvia. D’altra banda, també es pot contactar amb l’Oficina de Treball a través dels telèfons 977 19 08 21- 977 52 40 36 / 689 75 04 18 o del correu: [email protected]
Ubicada al carrer Sant Pere 49, l’Oficina Municipal de Treball és un servei públic gratuït que l’Ajuntament de Constantí ofereix a la ciutadania del municipi així com al teixit empresarial de la zona. Entre els serveis que ofereix hi ha l’assessorament individual; -la realització d’un itinerari laboral personalitzat; – informació sobre temes laborals; -derivació cap a altres serveis; -possibilitat de cobrir amb personal inscrit a l’Oficina de Treball les vacants que puguin anar sorgint a les empreses de la zona.