Dimarts, 6 de maig de 2025
És notícia

L’Oficina de Treball de Constantí ampliarà l’horari d’atenció al públic

Avatar photo
Per accedir al servei és imprescindible demanar cita prèvia

L’Oficina Municipal de Treball de Constantí ha informat de l’ampliació del seu horari d’atenció al públic. A partir d’aquesta setmana, aquest servei municipal atendrà els usuaris i usuàries els dilluns, dimecres, dijous i divendres de 9.00 a 14.00 hores i els dimarts de 9.00 a 14.00 i de 16.00 a 18.00 hores. De l’1 de juny al 30 de setembre, però, només atendrà de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.

És imprescindible demanar cita prèvia. D’altra banda, també es pot contactar amb l’Oficina de Treball a través dels telèfons  977 19 08 21- 977 52 40 36 / 689 75 04 18 o del correu: [email protected]

Ubicada al carrer Sant Pere 49, l’Oficina Municipal de Treball és un servei públic gratuït que l’Ajuntament de Constantí ofereix a la ciutadania del municipi així com al teixit empresarial de la zona. Entre els serveis que ofereix hi ha l’assessorament individual; -la realització d’un itinerari laboral personalitzat; – informació sobre temes laborals; -derivació cap a altres serveis; -possibilitat de cobrir amb personal inscrit a l’Oficina de Treball les vacants que puguin anar sorgint a les empreses de la zona.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
FOTO: Rafel Claramunt

Gran afluència de talent vallenc en les 38 propostes musicals de la FM de Sant Joan a Valls 2024

Notícia següent

El Consell dels Infants de Badalona (CIB) exposa prop de 60 maquetes de patis escolars elaborades per nens i nenes de 42 centres

Notícies relacionades