Dilluns, 21 d'abril de 2025
És notícia

Tarragona, possible seu d’un nou parc temàtic de Nintendo i Mario Bros

Avatar photo
Universal està buscant ubicació per al seu 3r parc d’aquestes característiques al món i Tarragona podria ser la destinació escollida
Super Nintendo World al parc d’Universal Studios Japó a Osaka | FOTO: Wikicommons (Basil the Bat Lord)

Universal està buscant una ubicació per ampliar els seus parcs temàtics dedicats al mític Super Mario Bros i tots els rumors apunten a la possibilitat que s’instal·li a Tarragona, concretament al ressort de PortAventura World.

Es tractaria del tercer parc temàtic d’aquestes característiques que inaugura Universal, que ja compta amb un parc a Osaka, al Japó; i un altre a Orlando, als Estats Units. Ara estan buscant ubicació per a un tercer parc a Europa, i PortAventura podria ser l’opció escollida.

Els motius són diversos, però un dels primordials és que Universal podria estar interessada a tornar a ser el màxim accionista del parc, que està a la venda des del setembre del 2023. Si Universal torna a ser el màxim accionista com molts rumors han indicat en els últims mesos —ja ho va ser entre 1998 i 2004—, l’arribada de Super Mario Bros al ressort no tindria oposició i podria convertir-se en una nova zona temàtica del parc que se sumaria a les ja existents: Sésamo Aventura, Far West, Xina, Mèxic, la Mediterrània i la Polinèsia.

Un altre dels senyals que indiquen l’interès d’Universal en portar el nou parc de Mario Bros a Espanya és que ja ha començat a patentar al nostre país algunes de les atraccions ja existents a Osaka i Orlando. A més, aquesta pròxima temporada, el 2025, PortAventura celebra els 30 anys des de la seva obertura, i l’anunci d’una ampliació amb l’arribada de Super Mario Bros seria l’empenta que el parc necessita per tornar a atraure visitants després d’uns anys en què el seu creixement s’ha estancat.

De moment, però, tot són rumors que no han estat confirmats ni per Universal ni per Port Aventura, des d’on s’han centrat a qualificar-ho tot com “rumors” i a recordar que Investindustrial i KKK, els grups propietaris del parc, han posat el parc a la venda i busquen compradors.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Ja hi ha data per a la Cursa de la Dona de Vilanova i la Geltrú

Notícia següent

La Quina Musical de la Festa dels Copatrons de Blanes aplega 500 persones

Notícies relacionades