El Salouween Street 2025 ha tornat a convertir Salou en l’epicentre de la diversió i el terror més festiu, reunint més de 75.000 visitants al llarg del cap de setmana. Durant tres dies —del 31 d’octubre al 2 de novembre—, el passeig Jaume I s’ha omplert de famílies, joves i turistes que han viscut una de les cites més multitudinàries i esperades de la tardor a la Costa Daurada.
Organitzat per l’Ajuntament de Salou, a través de la Regidoria de Promoció Econòmica, el festival ha reafirmat la seva condició de gran esdeveniment temàtic de país, combinant oci, cultura i dinamització comercial i demostrant la seva força com a instrument de desestacionalització turística.
Un cap de setmana de màgia, por i diversió
Des de divendres a la tarda, el passeig Jaume I es va transformar en un escenari ple de decoracions espectaculars, food trucks, estands gastronòmics, actuacions musicals, tallers infantils i animació itinerant.
La Salouween Parade, la desfilada estrella, va recórrer els principals carrers del municipi amb carrosses, comparses, zombis, bruixes, esquelets i personatges de cinema, despertant la fascinació de petits i grans. Malgrat els episodis puntuals de pluja, l’afluència va ser constant i va confirmar que Salou sap fer por... i enamorar alhora.
Un referent consolidat de turisme familiar
L’edició d’enguany ha superat totes les previsions i ha tornat a posar Salou al mapa com una destinació viva tot l’any, amb una programació que reforça la convivència i la participació ciutadana. El comerç i la restauració locals han registrat un augment notable d’activitat i reserves, evidenciant l’impacte econòmic positiu del festival.
L’alcalde de Salou, Pere Granados, ha destacat que “el Salouween Street s’ha consolidat com un gran esdeveniment de país, capaç d’atraure milers de persones en plena tardor i de projectar la millor imatge de Salou com a ciutat moderna, segura i dinàmica”. Ha afegit que la cita “és la prova que la desestacionalització turística no només és possible, sinó una realitat gràcies a la cultura, la creativitat i l’entreteniment familiar”.
Per la seva banda, el regidor de Promoció Econòmica, Héctor Maíquez, ha agraït “la implicació dels establiments locals, entitats i equips tècnics municipals”, destacant que “el repte és millorar any rere any, incorporant noves activitats i consolidant el Salouween Street com un dels grans atractius de tardor del litoral català”.
Amb més de 75.000 assistents al llarg de tres dies, l’edició 2025 del Salouween Street s’ha convertit en una de les més multitudinàries de la seva història, reafirmant que Salou és una ciutat viva, creativa i amb capacitat d’atracció els 365 dies de l’any.