L’EMT instal·la cinc panells informatius a les parades d’autobús

Amb aquesta incorporació ja són 15 els dispositius instal·lats

temps lectura-Temps de lectura: < 1 minut

L’Empresa Municipal de Transports (EMT) ha instal·lat cinc nous panells informatius que permetran saber, en temps real, l’estat de la les línies a les parades d’autobús. Amb aquesta recent incorporació ja són quinze els dispositius instal·lats a la xarxa de l’EMT de Tarragona.

En concret, les pantalles s’han instal·lat a les següents parades:

·         Sant Antoni (Direcció Estadi)

·         Francesc Macià (Direcció llevant)

·         Dr. Mallafré, 7 (Direcció barris Nord)

·         Lluís Companys (Direcció barris Nord)

·         St. Francesc (Direcció Llevant)

Segons Jordi Fortuny, president de l’EMT, “la informació emesa a través de les  pantalles dona una informació extra a l’usuari, que pot saber en tot moment quant temps d’espera manca per al proper autobús”. La informació es coordina a través del centre de control de l’EMT i s’actualitza en temps real.

La instal·lació d’aquestes pantalles forma part de l’acord al qual es va arribar l’any 2015 amb ClearChannel, empresa concessionària que s’encarrega de la gestió, explotació i manteniment de les marquesines de l’EMT.