La DOP Siurana preveu tancar la campanya amb un rècord de producció

La 21a Fira de l'Oli Nou de Tarragona calcula recuperar el nivell de vendes directes d'abans de la pandèmia

temps lectura-Temps de lectura: < 1 minut
Pla general de la plaça Corsini de Tarragona, on se celebra la 21a Fira de l'Oli Nou de la DOP Siurana. Foto: ACN

La DOP Siurana preveu tancar la campanya de l’oliva amb 6,5 milions de quilos d’oli. És una xifra superior a la mitjana de la denominació d’origen, que se situa en els 5,5 milions de quilos d’aquest producte.

Segons el Panell Oficial de Tasts d’Olis Verges d’Oliva de Catalunya, l’oli d’enguany és “molt rodó”. Això significa que és “molt equilibrat entre el dolç, l’amarg i picant” tal com ha assegurat la responsable de comunicació de la DOP Siurana, Montserrat Gelonch.

Per seguir promocionant l’oli, l’organisme continua organitzant festes gastronòmiques al territori; és el cas de la 21a Fira de l’Oli Nou a la plaça Corsini de Tarragona, on s’espera recuperar el nivell de vendes de 2019 i superar els 35.000 litres d’oli venuts en dos dies.