El pont de maig ja ha arribat al seu final i molts treballadors han tornat a utilitzar el transport públic per acudir al seu treball. Per desgràcia, Renfe ha informat que una incidència a Vilanova i la Geltrú està provocant retards de més de mitja hora a l’R2 Sud, R14, R15, R16, R17 i RT2.
Els tècnics d’Adif ja treballen per solucionar l’avaria, però encara continua afectant diversos trens a primera hora del matí. A conseqüència d’aquesta avaria, molts dels usuaris de Rodalies arribaran tard al seu destí en un nou inici de setmana en el qual Renfe torna a comunicar retards importants als seus trens.
A més, molts usuaris han aprofitat l’anunci de la incidència a les xarxes socials per expressar el seu descontentament. “Un dilluns més Rodalies donant un mal servei als nostres ciutadans”, expressava el regidor de Cunit, Jaume Casañas.