El 5è concurs de grups de les Barraques de Tarragona ja té els tres guanyadors

Avatar photo

El 5é concurs de grups de les Barraques de Tarragona ja té els tres guanyadors, que tindran l’oportunitat de tocar a l’escenari del recinte els dies 14, 15 i 16 de setembre. Els tres grups, a més d’oferir un concert durant les Barraques, també s’enduen un premi en metàl·lic. Entre totes les propostes rebudes, el jurat del concurs, format per músics tarragonins i membres de la Coordinació de les Barraques han escollit:

– Apelo: banda de punk rock, 100% tarragonina amb 2 discs d’estudi, 15 anys de trajectòria i molts escenaris trepitjats. Temes propis carregats de canya, reivindicació i festa.

– L.D.I. (Libertatd de Inexpresión): va sorgir de les inquietuds polítiques i el gust per la música d’un grup d’amics, que poc a poc va creixent i madurant.

 – Sense Rumb: grup d’ska-reggae amb pinzellades de punk, rock,ska-jazz i rumba/cumbia, del Camp de Tarragona.

Els tres grups guanyadors apareixeran al cartell de les Barraques 2017 així com al programa de la festa major de Santa Tecla a Tarragona. Aquesta nova edició de les Barraques es celebrarà els dies 14, 15 i 16 al Passeig de les Palmeres de Tarragona. El projecte Barraques de Tarragona és una iniciativa d’un conjunt de col·lectius socials i culturals de la ciutat. Som uns col·lectius que fem una feina voluntària i desinteressada durant tot l’any i que necessitem una major promoció i més ressò social. Creiem que amb la nostra modesta aportació podem enriquir les festes de Santa Tecla, creant un espai obert i participatiu, i donar a conèixer al mateix temps unes realitats que la majoria de ciutadans desconeixen. És per això que hem decidit posar-nos d’acord per engegar un projecte que esperem que enriqueixi la nostra ciutat. El que ens motiva a fer aquesta proposta és la necessitat de crear un espai nou dins les festes on els col·lectius socials i culturals de la ciutat s’hi involucrin activament. Creiem que és important introduir a casa nostra un fenomen festiu com aquest, que ja es dóna en altres municipis de la nostra geografia. Hi ha d’haver un foment de la cultura popular envers el model d’oci mercantilista de les grans discoteques i macroconcerts. Els col·lectius necessiten crear espais on donar-se a conèixer i on, també, finançar-se per poder autogestionar les seves activitats durant la resta de l’any.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

33 municipis de tot Catalunya donen suport al comerç de proximitat

Notícia següent

Cambrils renova l’àrea de jocs infantils de la platja de l’Ardiaca

Notícies relacionades