Els veïns i veïnes de Salou que vulguin tramitar el Document Nacional d’Identitat (DNI) per primer cop, per renovar-lo o per canviar el domicili, podran fer-ho els dies 5 i 7 de novembre de 2024 a les dependències de l’Ajuntament, sense necessitat de desplaçar-se fora del municipi.
Per al tràmit, és indispensable demanar cita prèvia, bé, presencialment, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), bé trucant al telèfon 977 309 292, on, a més, s’informarà sobre la documentació necessària.
Les persones que vulguin tramitar el DNI a les dependències municipals hauran de venir, personalment, a l’Ajuntament ambdós dies, el dia 5 de novembre, per expedir-lo, i el 7 de novembre, per recollir-lo.
La tarifa és de 12 €, que caldrà abonar, en efectiu. Si la renovació és per un canvi de domicili, sempre que el DNI no estigui caducat, quedarà exempt el pagament. Es requereix una fotografia amb el front visible i sense elements al cap.
En el cas dels menors d’edat, aquests hauran d’anar acompanyats del pare, mare o tutor/a.