Ahir dilluns es van iniciar els treballs de substituci贸 de la gespa artificial del camp municipal de futbol de Vila-seca que tenen una durada prevista de 4 setmanes i una inversi贸 de 300.000 euros.
Les caracter铆stiques m茅s destacades de la nova gespa que ara s鈥檈st脿 instal路lant s贸n la seva base el脿stica de 10 mm de gruix, els 45 mm d鈥檃l莽ada del fil i l鈥檃creditaci贸 del certificat FIFA Quality, FIFA Quality Pro i la EN-15330-1 (EU).
Cal destacar que tamb茅 s鈥檌nseriran les l铆nies de marcatge de tres camps de joc, d鈥檃cord amb el reglament de la RFEF i de la FCF: 1 camp de futbol 11 i 2 camps de futbol 7.
Una vegada s鈥檋agi instal路lat la gespa, es far脿 el reblert de sorra de s铆lex, amb una aportaci贸 de 24 kg/m虏 i un gruix d鈥檜ns 20 mm. Tamb茅 certificat i aprovat per la FIFA, el granulat d鈥檃quest rebliment ser脿 d鈥檕rigen natural i ecol貌gic. Despr茅s d鈥檌ncorporar el reblert, tamb茅 es substituiran diversos canons de reg.
Per 煤ltim, cal recordar que tamb茅 ha quedat aprovada l鈥檃dquisici贸 d鈥檜na m脿quina de manteniment de la gespa artificial, que permetr脿 dur a terme un manteniment preventiu de l鈥檈stat de la gespa amb l鈥檕bjectiu de garantir la seva vida 煤til.
Amb aqueta actuaci贸, l鈥檈stadi municipal viu ara un moment molt important ja que a banda de la renovaci贸 de la gespa, a finals d鈥檃ny quedaran licitades la primera fase de les obres de remodelaci贸 de tot l鈥檈stadi municipal.