Caçat un menor de 16 anys que ha robat en una dotzena de cotxes en un aparcament a Tarragona

La Guàrdia Urbana relaciona el menor amb almenys 12 vehicles afectats i 7 denúncies dels propietaris

02 de juliol de 2026 a les 21:48h
Un cotxe patrulla de la Guàrdia Urbana de Tarragona | FOTO: Jonathan Oca

La Guàrdia Urbana de Tarragona va detenir la matinada de dimecres un menor de 16 anys com a presumpte autor de diversos robatoris a l’interior de vehicles estacionats a l’aparcament municipal de Torroja.

L’arrest es va fer en el marc d’un dispositiu policial planificat per intentar sorprendre el jove en el moment dels fets. El menor està investigat com a presumpte autor de diversos delictes de robatori amb força i furt a l’interior de vehicle.

La investigació es va iniciar després que la policia detectés diversos incidents en aquest aparcament. El treball conjunt de l’Oficina de Recepció de Denúncies i de la Unitat d’Investigació Bàsica va permetre analitzar les denúncies presentades i revisar les imatges de les càmeres de seguretat.

Segons la Guàrdia Urbana, les gestions policials van permetre comprovar que els robatoris seguien un mateix patró i que el presumpte autor seria la mateixa persona.

Fins ara, el cos policial ha pogut relacionar el menor amb 7 denúncies i amb almenys 12 vehicles afectats. La investigació continua oberta i no es descarta que pugui estar vinculat amb altres fets similars.