Dimarts, 6 de maig de 2025
脡s not铆cia

Atraquen al subdelegat del Govern Espanyol a Tarragona

Avatar photo
Encara no s鈥檋a identificat els dos culpables

Assalt violent durant la nit al centre de Tarragona. Aquest divendres, al voltant de dos quarts de dotze, dos individus van assaltar el subdelegat del govern espanyol a Tarragona, Santiago Castell脿, a l’avinguda Ram贸n y Cajal, segons fonts oficials confirmades per ElCaso.cat. El subdelegat, membre del PSC, passejava per aquesta c猫ntrica avinguda de la capital del Camp de Tarragona quan, segons la seva declaraci贸 a la policia, dos joves el van assaltar, l’han atacat tirant-lo a terra i li han robat. A conseq眉猫ncia de l’assalt, el subdelegat va patir una lleu ferida a la cama.

Alertats sobre l’incident, agents dels Mossos d’Esquadra van realitzar recerques a la zona per intentar localitzar els dos assaltants, els quals aparentment no van fer 煤s d’armes de foc ni d’armes blanques, per貌 no van aconseguir trobar-los. La Unitat d’Investigaci贸 de la comissaria de Tarragona ha obert una investigaci贸 per esclarir els fets i detenir els dos lladres.

No es coneix el bot铆 de l’assalt. La policia catalana no ha proporcionat detalls sobre el que els lladres van poder endur-se, tot i que asseguren que es tracta de dos delinq眉ents habituals que probablement desconeguen qui era la v铆ctima. Oficialment, la policia no ha revelat l’edat ni la nacionalitat, si es coneix, dels joves buscats. Fins ara, no consta que els lladres hagin aconseguit documents cr铆tics del subdelegat del govern espanyol a Tarragona. Tot i aix貌, si es van endur el tel猫fon m貌bil, aquest podria contenir informaci贸 reservada.

Santiago Castell脿, de 56 anys, va ser senador socialista a Madrid i va assumir la subdelegaci贸 del govern espanyol a Tarragona el 2023 com a part d’una operaci贸 de renovaci贸 liderada pel PSC catal脿 i tarragon铆. El subdelegat, tot i comptar amb x貌fer, no disposa de protecci贸 personal amb escolta, ni per part de la policia catalana ni de la policia espanyola.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adre莽a electr貌nica no es publicar脿. Els camps necessaris estan marcats amb *

Not铆cia anterior

Cau un grup criminal a Tarragona i l’Ebre

Not铆cia seg眉ent

Un home ferit d’apunyalament al centre de Tarragona

Not铆cies relacionades