Durant la matinada d’aquest dilluns, la Guàrdia Urbana de Tarragona ha procedit a la detenció de dues persones, de 27 i 18 anys respectivament, al barri de Bonavista. El primer arrestat està acusat d’un delicte de lesions amb participació en una baralla tumultuària, mentre que el segon també s’enfronta a un càrrec per lesions.
Aproximadament a les dotze de la nit de diumenge, els agents van rebre l’avís d’una baralla entre un grup de persones dins del recinte on se celebra la Fira d’Abril, concretament a la zona destinada a les atraccions. En aquesta actuació, es van identificar dues persones que posteriorment van ser denunciades per alteració de l’ordre públic i una d’elles també per possessió de substàncies estupefaents. A més, es va identificar una tercera persona present en els fets.
Segona baralla amb ferit greu
Al voltant de les 01:45 hores, els agents van ser alertats d’una nova confrontació entre dos grups que tenia lloc a l’exterior del recinte firal, concretament a l’esplanada destinada a l’estacionament situada al carrer Vint. A l’arribada dels cossos policials es va localitzar un individu ja identificat anteriorment —que no havia estat denunciat— amb una ferida presumptament causada per arma blanca.
La víctima va reconèixer com a agressors les dues persones implicades en la primera baralla dins la fira. Fonts oficials han detallat que fins al lloc dels fets es van desplaçar tres indicatius del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM), i el ferit va ser traslladat immediatament a l’Hospital Joan XXIII de Tarragona.
Mentrestant, els Mossos d’Esquadra, que també treballaven en coordinació amb la Guàrdia Urbana, van interceptar dues persones que intentaven fugir dels escenaris dels incidents i que van topar accidentalment amb un vehicle policial. Durant el registre personal s’hi va localitzar un ganivet tipus cuina amagat sota la roba abdominal d’un dels detinguts.
A partir del testimoniatge aportat per la víctima i diversos testimonis presencials, les forces policials van formalitzar les detencions dels dos individus relacionats amb aquests episodis violents.
Segons ha avançat el mitjà 'elCaso.cat' i han confirmat fonts policials consultades per l’Agència Catalana de Notícies (ACN), durant el primer registre no es va trobar cap objecte contundent ni cap arma entre els assistents identificats inicialment.