La presidenta del Patronat Municipal de Turisme de Tarragona i consellera de Turisme, Promoció Econòmica i Comerç, Montse Adan, va rebre aquest divendres un grup d’agents de viatge procedents de diferents punts d’Espanya, en el marc d’un FAMTRIP (viatge de familiarització) organitzat per donar a conèixer els principals atractius de la ciutat.
Els participants, provinents de Madrid, Vitòria i Lleó, van recórrer diversos espais emblemàtics del patrimoni tarragoní i van gaudir també de la seva oferta gastronòmica, amb l’objectiu de conèixer de primera mà el potencial turístic de Tarragona. Aquesta experiència els permetrà, posteriorment, prescriure la ciutat com a destinació turística entre els seus clients i dins les seves xarxes de comercialització.
Durant la trobada, Adan va destacar la importància de crear sinergies amb professionals del sector per continuar consolidant Tarragona com una destinació cultural, històrica i mediterrània de primer nivell: “Aquests programes ens ajuden a mostrar tot allò que Tarragona pot oferir, des del seu patrimoni romà fins a la seva cuina, el seu litoral i la seva vitalitat cultural”, va subratllar la consellera.
El FAMTRIP, impulsat pel Patronat de Turisme de Tarragona, forma part de l’estratègia municipal per ampliar la presència de la ciutat als mercats turístics de l’Estat, reforçar la seva imatge com a destinació experiencial i establir noves col·laboracions amb el sector privat per continuar atraient visitants durant tot l’any.
