A principis de juliol, quan a les vinyes ja hi s’hi poden veure els petits fruits, és un bon moment per fer una passejada entre vinyes, i admirar els ceps en tota la seva esplendor, veure diferents formes de conreu, o aprendre a distingir diferents varietats de raïm.
L’itinerari es realitza el proper dissabte 3 de juliol, en el marc de les activitats paral·leles al Vijazz Vilafranca, i transcorre per la zona de Sant Pau, una plana agrària a tocar del centre històric de la Vila.
La passejada té una durada aproximada d’una hora i mitja i és gratuïta. Estarà guiada per l’Ivà Gallego, biòleg i enòleg. Cal inscriure’s prèviament a [email protected] El lloc i hora de trobada seran el camí de Pacs, a la cruïlla amb el Balcó de les Clotes, a les 19h. En cas de pluja, l’activitat quedarà suspesa.
Aquesta activitat està organitzada pel Servei de Medi Ambient de l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès.