Dilluns, 23 de juny de 2025
És notícia

L’Escola Baltà i Elias de Vilafranca del Penedès estrenarà un nou edifici

Avatar photo

S'invertiran un total de 7,63 MEUR en la reforma extensiva de l’escola Dr. Baltà i Elias, dintre del pla d'infraestructures per al període 2022-2029

L’Ajuntament de Vilafranca s’ha mostrat molt satisfet per l’anunci que ha fet avui el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya que s’invertiran un total de 7,63 MEUR en la reforma extensiva de l’escola Dr. Baltà i Elias, dintre del pla d’infraestructures per al període 2022-2029.

La regidora d’Educació, Xell Montserrat, ha explicat que això vol dir que properament s’iniciarà un procés on hi participarà tota la comunitat educativa per tal de poder incidir en com ha de ser el centre per adaptar-lo al projecte educatiu.

Xell Montserrat ha recordat que el Baltà Elias és una escola on l’Ajuntament, després de constatar greus deficiències i mancances, “ha invertit una important quantitat de recursos en els darrers anys per garantir la seva confortabilitat i funcionalitat. En concret, en els darrers vuit anys la inversió ha arribat fins als 90.000 euros”.

La regidora ha afirmat que en paral·lel s’han fet arribar al Departament d’Educació informes de les patologies que afectaven l’edifici per mirar d’accelerar la construcció d’un nou edifici.

Montserrat celebra que tota aquesta feina, tant de l’Ajuntament com dels diversos equips directius, AFAs i resta de membres de la comunitat educativa del centre “hagi donat el seu fruit i esperem que, malgrat que el període que ara tot just s’inicia no és curt, el nou edifici sigui una realitat amb la major brevetat possible”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Li obren el cap a cops de pala a la sortida d’una discoteca

Notícia següent

Enxampats robant material electrònic al Festival de Sitges

Notícies relacionades