Divendres, 7 de febrer de 2025
És notícia

Calafell reivindica el nord de la Costa Daurada a FITUR

Avatar photo
Amb l’objectiu de promocionar tota l’oferta turística adreçada a un públic familiar

Calafell participa, un any més, en la Fira Internacional de Turisme -FITUR-, dins l’estand de Catalunya Costa Daurada i que se celebra fins aquest diumenge a IFEMA, a Madrid. El municipi del Baix Penedès és present amb l’objectiu de promocionar tota l’oferta turística adreçada a un públic familiar.

Ramon Ferré, alcalde de Calafell, ha declarat que FITUR “és la fira perfecta per donar a conèixer el municipi i fer contactes amb possibles inversors o turoperadors”. Segons l’alcalde “és una forma de portar riquesa al territori”. Durant la seva visita a la fira internacional, ha reivindicat el nord de la Costa Daurada detallant que “la Costa Daurada va més enllà de Salou, Vila-seca o Cambrils”.

A més, ha volgut destacar que al Penedès i Calafell “tenim personalitat pròpia” tot posant èmfasi a l’enoturisme i a la D.O Penedès, un aspecte que “ens diferencia de la resta i que aporta valor”. També ha recalcat que el municipi disposa d’unes “platges meravelloses amb un turisme sa i familiar”.

L’alcalde també ha reivindicat el problema d’encaix territorial: “és un tema difícil, però s’hauria de resoldre, ja que la realitat d’avui dia és molt diferent”. “Tenim molt bona relació amb la resta de comarques de la Vegueria -sobretot amb l’Alt Penedès- i això s’ha de reforçar creant producte “que ens diferenciï” de la resta de territoris.

Per la seva banda, la regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Calafell, Lluïsa Lastra ha destacat la “potencialitat de Calafell”. Ha afirmat que des de la regidoria treballen per tal que l’associació de comerç i la gastronomia “vagin plegats” Segons Lastra, “A Calafell, cada cap de setmana s’hi fan coses i aquest és l’èxit de veure botigues i terrasses plenes”. A més, ha destacat que FITUR “és una oportunitat única” per conèixer gent, fer contactes i descobrir noves opcions i possibilitats per Calafell.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Es reconfirma la millora de la seguretat a Gavà: els delictes baixen un 7,2% més

Notícia següent

Mor un tercer passatger de l’accident d’un autocar a Portè el passat desembre

Notícies relacionades