Dimarts, 20 de maig de 2025
És notícia

Cinc ocupes amb antecedents assalten amb gas pebre una botiga de Vilafranca

Avatar photo
Tres de les assaltants són tres germanes d’entre 19 i 29 anys que ja havien comès una acció similar a Sabadell
Un cotxe dels Mossos d'Esquadra

Els Mossos d’Esquadra han detingut cinc persones com a presumptes autores d’un robatori amb violència comès a una botiga de Vilafranca del Penedès a principis de febrer.

Segons informa aquest dimarts el cos policial, el dia dels fets, les cinc persones —tres dones i dos homes— van entrar a l’establiment i van omplir diverses bosses amb productes. Ells van forçar les portes perquè elles poguessin sortir corrents sense pagar.

Les dues treballadores de l’establiment van seguir-les per recuperar els objectes, però les fugitives les van colpejar i ruixar amb gas pebre. Fruit de la investigació, la policia va ubicar el grup en dos pisos ocupats de Valls i Mataró, on els va detenir a finals de març.

Les tres dones arrestades són germanes i tenen 19, 24 i 29 anys. Ja els constava un antecedent policial per un fet similar en una botiga de Sabadell. La dona identificada com a presumpta autora d’haver ruixat les treballadores de Vilafranca amb gas pebre duia un altre esprai a sobre quan els Mossos la van detenir i escorcollar.

Els dos homes, amb qui les dones van fugir el cotxe el dia dels fets, tenen 41 i 25 anys. Entre tots dos sumen una desena de detencions per fets similars als de Vilafranca.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
programa-de-sant-jordi-2025 Badalona

Fira de Sant Jordi 2025 a Badalona: Cercaviles i totes les activitats

Notícia següent
Sant Jordi Salou 2025

Sant Jordi 2025 a Salou: Actes i horaris

Notícies relacionades