El jutjat de guàrdia de Lleida ha decretat aquest dilluns presó provisional comunicada i sense fiança per a l’home de 45 anys detingut divendres als Alamús (Segrià) per haver matat presumptament el seu pare.
Segons ha informat el TSJC, l’home està acusat d’un suposat delicte d’homicidi. Divendres passat, cap a les nou del matí, els Mossos van ser alertats pel Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) que hi havia un home amb una aturada cardiorespiratòria al seu domicili, en una partida situada als afores del poble. Els sanitaris el van intentar reanimar, però finalment va morir. Els agents van veure que la víctima presentava signes de violència i van detenir el seu fill, que també era al domicili, per la seva presumpta relació amb la mort.
Agents de la Divisió d’Investigació Criminal de la Regió Policial de Ponent es van fer càrrec de la investigació del cas.