La cinquena edició de la Milla Urbana Solidària de Cambrils se celebrarà el proper dissabte 31 de maig a Vilafortuny amb l’objectiu de recaptar fons per la investigació del càncer infantil. Aquesta cursa de 1.609 metres està organitzada per l’entitat esportiva local sens ànim de lucre Club Monte Penarubia Costa Daurada, amb la col·laboració del Departament d’Esports de l’Ajuntament de Cambrils.
La Milla sortirà de l’avinguda Mas Clariana 56 (a l’alçada del Plusfresc). La prova tindrà tres sortides segons la modalitat: a les 18 hores sortiran les curses infantils, a les 18:45 la d’adults femenina i a les 19h la d’adults masculina. Les inscripcions i donatius es poden fer a l’enllaç https://www.athleticevents. net/cursa/5a-milla-urbana- cambrils-2025-490.
El preu de les inscripcions és d’entre 1 i 9 euros en funció de la categoria i l’opció de comprar samarreta, i gràcies a les aportacions dels patrocinadors, aquest import es podrà destinar íntegrament a la campanya solidària de Cambrils pels Valents en benefici del Pediatric Cancer Center de l’Hospital Sant Joan de Déu Barcelona, que és un centre de referència per a l’atenció i investigació del càncer del desenvolupament.