La demarcació de Lleida ja té el seu primer nadó del 2026. Es tracta de Osayd Moussaoui El Airbaoui, que ha nascut a les 7.02 hores del matí a l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova. La família del nadó viu a La Granja d'Escarp.
El naixement ha estat el primer registrat a la demarcació aquest nou any, després d’una matinada sense parts destacats als hospitals lleidatans. Segons fonts sanitàries, tant la mare com el nadó es troben en bon estat.
D'altra banda, a la regió sanitària de l'Alt Pirineu i l'Aran, el primer en néixer ha estat l'Eiden David a la Fundació Sant Hospital de la Seu d'Urgell a les 11.25 h. Precisament, la família del nadó és resident de la capital de l'Alt Urgell
Inici d’any ple de vida als hospitals catalans
A Catalunya, el primer nadó del 2026 ha nascut a Sabadell a les 0.38 h. Es diu Ander i és fill d'una parella resident a la mateixa ciutat del Vallès. Tant el nen com la mare es troben en bon estat.
Al Camp de Tarragona, el Marcos ha arribat al món a les 8.28 h, també en bon estat, mentre que l'Ishaqa és el primer nadó de l'any a les Terres de l'Ebre.
Sense sortir de la demarcació de Tarragona, el Nadir ha estat el primer nascut a la regió sanitària del Penedès, cap a les 8.36 h del matí. A més, a la Catalunya Central, el primer part s’ha produït a les 0.41 h a Manresa, que ha donat la benvinguda a la Sira.