Lleida acollirà per primer cop el Congrés de l’Advocacia Catalana. Aquest esdeveniment, que tindrà lloc al novembre aplegarà uns 200 congressistes, per reflexionar sobre qüestions que afecten al sector.
Aquest va ser un dels temes tractats en la reunió d’aquest dimarts a la Paeria en què el paer en cap, Fèlix Larrosa, acompanyat de la regidora de Cultura i Promoció de la Ciutat, Pilar Bosch, van rebre una representació del Col·legi d’Advocats de Lleida, encapçalada per la degana, Antònia Martí.
En el marc d’aquesta reunió, es va parlar del conveni amb el Col·legi per al Servei d’Orientació en Estrangeria (SOE) a través del qual s’ofereix suport, assessorament, orientació jurídica, formació i mediació per a la incorporació normalitzada de la població migrada a la ciutat de Lleida.
La reunió va servir també per tractar altres qüestions com ara l’homenatge que es preveu fer a l’advocació del torn d’ofici, la tasca de mediació i el Tribunal Arbitral o un altre dels esdeveniment que acollirà la Llotja de Lleida a finals d’any, que és el XXIV Congrés d’ASNALA (Associació Nacional de Laboralistes).