Rosa Pujol ha detallat que unes 2.000 persones han visitat el punt d’informació, sense sumar els visitants que han vingut per lliure. “Els turistes que s’han apropat fins als camps en flor han estat famílies amb fills que s’han desplaçat per caminar i fer rutes en bicicleta respectant la bombolla de convivència”, ha dit.
L’acabament d’aquesta campanya estava prevista per al 14 de març però, aprofitant la relaxació de les restriccions de mobilitat, el consistori va decidir allargar-la cinc dies davant les moltes trucades rebudes de gent interessada de fora del Segrià. “Allargant aquests cinc dies la campanya hem aconseguit que gent de localitats com Barcelona i Girona també hagi pogut viure l’experiència”, ha explicat l’alcaldessa.
Fruiturisme 2022
Pensant en la pròxima campanya de la flor, Pujol es mostra molt optimista i ha indicat que ja estan pensant en crear rutes noves i organitzar noves activitats. “Després de l’experiència d’enguany veiem que podem arribar a molta gent diferent i, si la pandèmia ens deixa, l’objectiu és treballar per millorar encara més l’experiència del públic visitant”, ha afirmat l’alcaldessa d’Aitona.