Aitona destaca el ressò mediàtic “sense precedents” d’aquesta campanya de floració dels presseguers

Unes 2.000 persones passen pel punt d'informació de Fruiturisme habilitat pel consistori

Un grup de turistes en un camp florit de presseguers d’Aitona, en una imatge d’arxiu. (Horitzontal)
L’Ajuntament d’Aitona (Segrià) ha donat per acabada aquest divendres la campanya de la floració dels presseguers de Fruiturisme amb un balanç positiu tot i les restriccions de mobilitat decretades per la pandèmia. Unes 2.000 persones han visitat el punt d’informació que el consistori va habilitar al pavelló poliesportiu, a les quals cal sumar totes aquelles que van optar per visitar pel seu compte els camps de presseguers florits del municipi sense passar per aquest punt informatiu. Així mateix, l’alcaldessa Rosa Pujol ha destacat que el ressò mediàtic “sense precedents” que ha tingut la campanya de la flor d’enguany ja que “ha despertat l’interès de mitjans d’abast internacional”, segons ha explicat.
Pujol ha posat de relleu la “notorietat” que ha tingut la campanya de Fruiturisme d’enguany ja que els camps florits d’Aitona “han sortit a mitjans de comunicació estatals i internacionals com ara Reuters, i televisions de França i Itàlia”. “Això ens ha animat a pensar noves experiències de cara l’any vinent”, ha avançat. L’alcaldessa ha explicat que l’edició d’enguany ha servit per apropar la floració al turisme de proximitat, habitants de la comarca de Segrià que fins ara no s’havien apropat a gaudir de la màgia dels camps en flor o que han volgut repetir l’experiència.

Rosa Pujol ha detallat que unes 2.000 persones han visitat el punt d’informació, sense sumar els visitants que han vingut per lliure. “Els turistes que s’han apropat fins als camps en flor han estat famílies amb fills que s’han desplaçat per caminar i fer rutes en bicicleta respectant la bombolla de convivència”, ha dit.

L’acabament d’aquesta campanya estava prevista per al 14 de març però, aprofitant la relaxació de les restriccions de mobilitat, el consistori va decidir allargar-la cinc dies davant les moltes trucades rebudes de gent interessada de fora del Segrià. “Allargant aquests cinc dies la campanya hem aconseguit que gent de localitats com Barcelona i Girona també hagi pogut viure l’experiència”, ha explicat l’alcaldessa.

Fruiturisme 2022

Pensant en la pròxima campanya de la flor, Pujol es mostra molt optimista i ha indicat que ja estan pensant en crear rutes noves i organitzar noves activitats. “Després de l’experiència d’enguany veiem que podem arribar a molta gent diferent i, si la pandèmia ens deixa, l’objectiu és treballar per millorar encara més l’experiència del públic visitant”, ha afirmat l’alcaldessa d’Aitona.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Proposen crear passos de fauna a l’Ebre

Notícia següent

El Síndic de Greuges atén 26 trucades de la ciutadania de Manresa

Notícies relacionades