El tinent d’alcalde, Carlos Enjuanes, i el regidor de barri de La Mariola, Xavier Blanco, han assistit avui a la presentació de la campanya de promoció del comerç i la restauració del barri de La Mariola, que promou l’Associació Veïnal i de Comerciants de la Mariola amb el suport de La Descomunal.
“La Mariola Mola” sorgeix a partir de detectar que la potenciació del comerç i la restauració de la zona del barri de La Mariola reforçarien la identitat i personalitat del barri. Un treball de camp que ha estat liderat per l’associació de veïns i comerciants de La Mariola amb el suport de l’Ajuntament de Lleida i La Descomunal. La zona d’acció de la campanya afecta aproximadament 50 establiments comercials i de restauració, i a una població de 15.000 veïns i veïnes.
El disseny de la campanya s’ha confiat a 78 Estudi Plural i té com a objectiu principal empoderar els comerciants del barri de la Mariola, això com incentivar el consum en els establiments del barri. La campanya anirà lligada a una acció de neteja de la zona, pintada de murs i revisió de papereres. Aquestes accions estan pensades per a reforçar la sensació de seguretat i millorar el civisme en la cura dels espais públics.
“La Mariola Mola” serà visible a cartelleria física impresa, flyers, presència en xarxes socials, banderoles i pancartes que s’ubicaran a les entrades principals al barri. La primera de les efemèrides on s’explotarà la nova imatge serà el festival d’arts escèniques Enre9, que es celebra del 16 al 19 de maig.
A més, també s’ha previst la inauguració d’un gran mural a la plaça Galícia el pròxim mes de maig. A la presentació hi ha assistit, entre altres, Pili García, en representació de l’associació de veïns i comerciants de La Mariola i Xavi Rué, en representació de La Descomunal.