A nivell organitzatiu, Llorente ha explicat que de cara a futures edicions volen explorar i millorar el concepte de ‘ciutats. Enguany aquest concepte s’ha incorporat amb l’objectiu d’imitar l’essència de carrer de la fira malgrat les restriccions, i ha consistit en concentrar diferents propostes artístiques en grans espais delimitats amb control d’aforament i reserva prèvia. “Aquesta idea de canviar el producte per una franja horària crec que té molt camp d’exploració”, ha indicat la directora executiva.
Per la seva banda, la directora artística de la fira, Anna Giribet, ha volgut destacar el fet que un 75% dels espectacles han estat propostes de carrer, mentre l’oferta de sala ha estat del 25%. “Em fa especialment contenta. Normalment això era 60% i 40% i es molt destacat que en una edició complicada i extraordinària com aquesta haguem aconseguit inclús incrementar la programació en arts de carrer”, ha explicat.
FiraTàrrega també ha elogiat el bon comportament del públic en una edició que ha estat “insòlita”. Així, els organitzadors han explicat que els espectadors han planificat la seva estada a Tàrrega i han adquirit les entrades amb antelació, a més a més de seguir les mesures covid.
Per la seva banda, l’alcaldessa de Tàrrega, Alba Pijuan, ha destacat que el sol fet de poder celebrar l’edició d’enguany ja ha estat tot un èxit, i ha afegit que la fira ha estat una “empenta”, també, per al sector de la restauració de la ciutat.
La propera edició de FiraTàrrega tindrà lloc del 8 a l’11 de setembre de 2022.