El Diari La Ciutat comença una campanya de marca a Catalunya Informació

Durarà fins a finals de novembre amb un total de 12 impactes diaris de dilluns a divendres en les hores de màxima audiència

A partir del proper dilluns 13 de setembre el diari digital de proximitat La Ciutat inicia una campanya de marca a Catalunya Informació, ràdio líder de notícies a Catalunya. Catalunya Informació cobreix tot el territori català i andorrà amb un total de 50 frequències en FM, TDT, web i app en directe.

Aquesta aposta del grup de comunicació s’engega un cop assolits els 500.000 usuaris únics mensuals en web i App per donar a conèixer a tot el territori català l’actualitat més propera dels principals municipis catalans. La campanya durarà fins a finals de novembre amb un total de 12 impactes diaris de dilluns a divendres en les hores de màxima audiència de l’emissora.

El Diari La Ciutat compta amb més de 250.000 seguidors entre totes les capçaleres que gestiona a Facebook, més de 50.000 seguidors a Instagram i 15.000 a Twitter. Recentment, ha creat un canal a Tik Tok per arribar al públic més jove, on es dona un resum de les notícies més importants del dia a Catalunya. Fa un any i mig, va llençar la seva pròpia App, tant per a Android com per a IOs, on ja s’han assolit les més de 50.000 descàrregues des de la seva posada en funcionament

Els links de descàrrega de l’App són els següents:

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.compsaonline.laciutatapp

IOs: https://apps.apple.com/es/app/la-ciutat/id1468122087?!=ca

Amb aquesta campanya publicitària, el Diari La Ciutat vol reforçar la seva presència arreu del territori català per ser un dels mitjans digitals de proximitat líders a Catalunya.