El grup d’Esquerra Republicana a la Paeria de Lleida ha registrat un seguit de preguntes a la Comissió d’Acció i Innovació Social després de l’anunci, per part de la Paeria d’instal·lar una “fan zone” al Mercat del Pla per seguir la final del mundial femení de futbol, que disputaran Espanya contra Anglaterra.
ERC pregunta al Govern i, més concretament, a les regidories d’Esport i Feminismes, quin és el cost total de la instal·lació que es durà a terme, així com el cost extra que suposarà obrir i habilitar -amb ventilació i aire condicionat- l’espai cultural com a “fan zone”. Els republicans també han preguntat a quines partides es carregaran els costos.
“Per a nosaltres no és una prioritat. La Paeria decideix malbaratar recursos amb la instal·lació d’una pantalla gegant quan podrien anar destinats a les entitats i clubs i al gaudi dels lleidatans i lleidatanes”, ha afirmat el regidor d’ERC Xavi Estrada.
Els republicans han registrat les preguntes perquè siguin respostes a la Comissió Informativa d’Acció i Innovació Social que se celebrarà al setembre.