Dissabte, 28 de juny de 2025
És notícia

El cicle de cinema a la fresca torna aquest juliol a Vilanova i la Geltrú

Avatar photo
Les projeccions es faran al parc de Baix-a-Mar els dies 8, 15 i 22 de juliol
El cicle de cinema a la fresca de Vilanova i la Geltrú

Vilanova i la Geltrú acollirà durant el mes de juliol una nova edició del cicle de cinema a la fresca La Intempèrie, organitzat per la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament. Es tracta de la quarta edició d’aquesta proposta cultural d’estiu, que enguany recupera el seu format habitual després que, de manera excepcional, l’any passat se celebrés al setembre.

Les projeccions tindran lloc al parc de Baix-a-Mar els dimarts 8, 15 i 22 de juliol, en un entorn privilegiat a tocar del mar que es consolida com l’escenari natural d’aquesta iniciativa.

La Intempèrie manté la seva aposta per un cinema contemporani, independent i amb una mirada singular, amb films reconeguts en l’àmbit internacional que busquen provocar la reflexió i fomentar la conversa compartida entre el públic assistent. La selecció de pel·lícules convida a viure una experiència cinematogràfica a l’aire lliure que va més enllà de l’entreteniment.

Les pel·lícules programades són:

  • Una quinta portuguesa (per a tots els públics)
  • A Real Pain (recomanada + 12 anys)
  • Flow (per a tots els públics)

Totes les sessions són gratuïtes i començaran a les 22 h. A partir de les 21 h, el públic podrà gaudir d’un espai gastronòmic a la mateixa zona, pensat per complementar l’experiència cultural i oferir una proposta completa de lleure per a les nits d’estiu.

Amb aquesta programació, l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú manté l’aposta per fer accessible la cultura a la ciutadania i promovent espais de trobada col·lectiva, en aquest cas al voltant del cinema i la convivència.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
L'entrada del Tribunal Constitucional

El Constitucional avala l’amnistia excepte i en canvia “tres aspectes menors”

Notícia següent
Parc d'Odessa de Sabadell

Sabadell renovarà completament el parc d’Odessa

Notícies relacionades