Després d’un dia de lluita incansable a l’hospital, el menor que es va ofegar ahir dimecres en un gorg d’aigua a Girona ha perdut la vida aquesta tarda. Ahir al voltant de les sis de la tarda, l’helicòpter del Servei d’Emergències Mèdiques va evacuar-ho fins a l’hospital Josep Trueta, on aquest matí ha empitjorat el seu estat de salut i finalment ha mort.
El menor estava realitzant una excursió al gorg de Santa Margarida de les Planes d’Hostoles (Garrotxa) quan va decidir banyar-se. Una dona que estava a la zona es va adonar que tenia dificultats per sortir de l’aigua i s’estava ofegant. Tot seguit, el van aconseguir treure de l’aigua, però estava inconscient i no tenia pols.
El menor no podia sortir de l’aigua i va ser rescatat inconscient i sense pols
Gràcies a les tasques dels serveis d’emergència el menor va recuperar l’activitat del seu cor, però finalment ha perdut la vida a l’hospital. D’altra banda, els seus companys d’excursió van ser traslladats fins al poliesportiu municipal de Les Planes d’Hostoles on van rebre atenció psicològica.
Per desgràcia, el jove no ha aconseguit recuperar-se de l’ofegament i ha mort aquesta tarda a l’hospital Josep Trueta de Girona. Gairebé 24 hores després dels fets, els sanitaris no haurien pogut fer res per salvar-li la vida, un tràgic final que ha posat en alerta a tota la població a les portes de l’inici oficial de l’estiu.