Lloret de Mar promou activitats turístiques en entorns aquàtics

Avatar photo

Paddle surf d’iniciació i perfeccionament; snorkel en família o paddle ioga són algunes de les activitats

Lloret Turisme, entitat de gestió i promoció turística de Lloret de Mar, ha llençat el programa d’activitats a la natura per aquest estiu, que té com a principal objectiu convidar els visitants a gaudir d’experiències autèntiques a l’entorn natural de Lloret de Mar a través de propostes de turisme actiu amb proveïdors locals. La gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan, explica que “des de Lloret Turisme promocionem la destinació a nivell internacional, però també invertim molts esforços a endegar iniciatives singulars que convidin els visitants a descobrir els nostres atractius naturals i culturals un cop els tenim a casa”.

El programa d’aquest estiu convida a gaudir del mar i de la nostra costa, durant els mesos de juny i setembre s’ofereix l’activitat de paddle surf d’iniciació els dissabtes, a les 9h, i de perfeccionament els diumenges, també a les 9 h, a la platja de Fenals. A partir del 17 de juny i fins al 30 de setembre s’ofereix l’activitat de snorkel en família amb els biòlegs marins de l’Associació Mediambiental Xatrac de la Casa del Mar (platja de Fenals), una activitat que combina una part lúdica amb els coneixements sobre la fauna i la flora de l’entorn marí. Durant el mes de juliol, també a la platja de Fenals, s’organitzen sessions de paddle ioga cada dimarts i dijous. Totes les activitats tenen un preu de 8 €, 4 € pels menors de 12 anys en el cas de l’snorkel, i es poden reservar a través del web www.ticketslloretdemar.org.

Com ja és una clara tendència des de pandèmia, i com es comprova a la plataforma d’intel·ligència turística que empra Lloret de Mar, Mabrian Technologies, l’interès pel producte de natura es manté en les primeres posicions a nivell de mencions turístiques de Lloret de Mar, essent el tercer més important darrera del sol i platja i el producte cultural aquest 2023. Aquesta eina monitoritza a través d’opinions i preus a OTAs (Tripadvisor, Expedia i Booking), comentaris en xarxes socials (Twitter i Instagram) i cerques al metabuscador de Google, l’interès i la satisfacció dels usuaris amb relació a l’oferta cultural, de turisme actiu, de lleure o gastronòmica de Lloret de Mar.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Tot a punt per a una nova edició de la ruta gastronòmica ‘Gastrotour’ a Salou

Notícia següent

Protecció Civil repetirà la prova del sistema d’alertes a mòbils

Notícies relacionades