Dilluns, 9 de desembre de 2024
És notícia

Lloret presenta la imatge de marca de la Capital de la Cultura Catalana 2023

Avatar photo

És una imatge que identificarà molt fàcilment tots els actes i esdeveniments que formaran part de la Capital de la Cultura Catalana Lloret 2023

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

L’Ajuntament de Lloret ha presentat aquest matí la imatge de marca que definirà el municipi com a Capital de la Cultura Catalana 2023 en un acte celebrat al Cementiri Modernista.

L’Alcalde de Lloret, Jaume Dulsat, ha explicat que s’ha triat aquest espai per l’elevat valor patrimonial que té el cementiri i perquè l’objectiu de la Capital de la Cultura Catalana és descontextualitzar les diferents manifestacions culturals que es programaran amb l’objectiu de posar en valor Lloret, la seva cultura i les seves tradicions.

La marca de Lloret Capital de la Cultura Catalana és un treball de l’empresa lloretenca Ladeus Web Branding que ha regalat el disseny a Lloret com una aportació de l’empresa a la celebració de la capitalitat.

Jordi Sureda, un dels socis de l’empresa, ha dit que Lloret és diferent, únic, especial, una població que ja de per sí té moltes propostes culturals i espais patrimonials magnífics, i que la població sempre troba la manera de sorprendre, d’aportar alguna cosa diferent, de sortir del que s’entén com a convencional… I és per això, ha explicat, que a l’hora de crear la proposta per la Capital de la Cultura Catalana Lloret 2023 han buscat una marca que fos sòlida, contundent i impactant que contrastés amb un element inquietant, irreverent, descarat, descontextualitzat..

Així doncs, la marca que avui hem presentat, ha dit Jordi Sureda, respon a aquesta necessitat provocadora, respon a la intenció d’intrigar al públic, despertar la seva curiositat.

La marca de Lloret Capital de la Cultura Catalana 2023 és una imatge que identificarà molt fàcilment tots els actes i esdeveniments que formaran part de la Capital de la Cultura Catalana Lloret 2023 i que agafarà sentit a mida que la veiem aplicada en tots els seus formats. A més és molt fàcilment identificable, de manera que l’espectador, amb poc esforç, sabrà reconèixer un esdeveniment dins de la campanya CCC Lloret 2023 simplement amb la gràfica.

La presentació de la imatge corporativa s’ha fet aquest matí al Cementiri Modernista de Lloret. El regidor de Cultura i Festes de Lloret, Cristian Fernández, ha dit que s’ha triat el cementiri per fer aquesta presentació perquè és un espai d’elevat interès artístic i perquè el full de ruta de la Capital de la Cultura Catalana 2023 està basat en la des contextualització
de totes les activitats culturals que durant l’any 2023 i buscàvem tambéaquest efecte: desubicar per posar en valor. Desubicar per celebrar el que som i el que celebrem.

A l’acte també hi ha assistit el president de l’organització de la Capital de la Cultura Catalana, Xavier Tudela, que ha dit que avui és un dia important perquè marca l’inici de la commemoració de Lloret com a Capital Cultural.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Roses farà canvis a la línia de mar després dels desperfectes pel temporal

Notícia següent

Llívia té nova llar d’infants i aviat tindrà un nou consultori mèdic

Notícies relacionades