Dijous, 8 de maig de 2025
És notícia

Investiguen la mort d’una nena de tres anys atesa per un mal de panxa

Avatar photo
La nena va ser atesa al CAP de Roses, ara investigat pel jutjat de Figueres

El jutjat de Figueres ha ordenat l’autòpsia d’una nena de tres anys que va morir dimarts a la nit a l’hospital de Figueres, després que els seus pares hagin presentat una denúncia per possible mala praxi.

La família va portar la menor al CAP de Roses dos dies abans de la seva mort, ja que patia mal de panxa, però després de la visita mèdica se la va enviar a casa. Dimarts, davant l’empitjorament del seu estat, la van portar de nou al centre, i es va decidir el seu trasllat a l’Hospital de Figueres.

Un cop a Figueres, es va sol·licitar una ambulància per derivar la nena a l’Hospital Trueta de Girona, però la menor va morir poc després d’arribar a l’Hospital de Figueres, abans que el trasllat pogués fer-se efectiu.

Els pares per això, han sol·licitat una autòpsia per aclarir les circumstàncies de la mort, que ja ha estat acceptada pel jutjat de primera instància i instrucció número 8 de Figueres. Actualment, el cas està en procés d’investigació.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
accident collbato

Greu accident a la C-55 amb tres persones ferides

Notícia següent
Concabella

ERC a la Diputació de Lleida defineix l’estratègia per a les eleccions municipals de 2027

Notícies relacionades