Dimarts, 6 de maig de 2025
És notícia

Una dona mor apunyalada en un pis del centre de Ripoll

La víctima ha aparegut malferida en un immoble situat a l'avinguda del Ripollès

Els Mossos d’Esquadra investiguen aquest diumenge les circumstàncies de la mort d’una dona en un pis del centre de Ripoll.

Els fets s’han produït pels voltants de les 09.00 hores del matí quan la policia ha estat requerida per adreçar-se a un habitatge de l’avinguda del Ripollès, a tocar de la C-17, on presumptament hi hauria una dona ferida per arma blanca. Quan els agents han arribat al domicili, han trobat la víctima malferida.

Els serveis sanitaris l’han atès al lloc, però no li han pogut salvar la vida i ha mort. Els agents de la Divisió d’Investigació Criminal de la Regió Policial de Girona s’han fet càrrec de la investigació per aclarir les circumstàncies de la mort i buscar l’autor o autors del crim.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Comença l’horari d’hivern: preparats pel fred?

Notícia següent

Talarn aplaudeix la voluntat de represa de la Fira de la Sal i la seva aposta per l’especialització, la proximitat i el territori

Notícies relacionades