Amb motiu de l’inici de les obres de substitució d’un tram del col·lector del clavegueram del carrer Punta Falconera, la Policia Local de Roses ha procedit al llarg d’aquest matí al tancament de la circulació que envolta la rotonda d’entrada a Santa Margarida en aquest punt i a la senyalització de les vies alternatives per les quals hauran de circular els vehicles a partir d’aquesta mateixa tarda, tant d’entrada com de sortida a la població.
En sentit d’entrada al municipi, és a dir, en la direcció Figueres – Roses, els vehicles hauran de circular directament des de la rotonda del carrer Punta Falconera (coneguda com ‘la banyera’), fins a la rotonda del càmping Joncar Mar, sense poder desviar-se voltant la rotonda de la banyera.
Pel que fa a la sortida de la població, la circulació s’haurà de fer per la ronda Circumval·lació i els vehicles no podran accedir a la urbanització de Santa Margarida fins a la següent rotonda en direcció Figueres (benzinera Repsol). El tram de la C-260 de sortida estarà tallat des de la rotonda del Càmping Joncar Mar fins a la rotonda de la banyera.
Amb aquests desviaments es vol garantir la seguretat del trànsit durant el període en què durin les obres d’urgència, encarregades pel consistori amb motiu de la detecció, el passat 16 de desembre, d’uns esvorancs importants a la rotonda que uneix la C260 amb la ronda de Circumval·lació, el carrer del Port de Reig i el carrer de la Punta Falconera.
Les obres, amb un cost de 391.000 € i un període d’execució de 3 mesos, suposaran la substitució d’un tram del col·lector en una longitud de 70 metres. Inclouran la instal·lació d’una canonada de PVC d’1 metre de diàmetre al llarg de tot el tram, la reposició dels paviments amb aglomerat asfàltic i la reposició de la capa de terra vegetal de l’interior de la rotonda.