Aquesta tarda s’ha presentat a la sala de plens de l’Ajuntament de Caldes de Malavella el projecte de la nova marca turística que porta per nom “Surt de dins”. Aquesta tarda ha estat el torn de les entitats i el sector turístic, que han pogut conèixer tota la campanya publicitària i els objectius de la mateixa.
El concepte creatiu de la campanya es basa en la metàfora de les aigües termals i els sentiments, entesos com dos conceptes purs, terapèutics i que surten de dins aportant benestar quan els rebem. Amb només tres paraules s’uneixen el patrimoni, el sentiment de pertinença, tota la història, personalitat i estil de vida que defineixen la vila caldenca.
Aquest clam, però té la voluntat d’anar més enllà d’una marca turística, ja que a banda d’assolir les fites establertes en l’àmbit turístic, aquest espot vol sobrepassar els objectius tot buscant assentar una marca de ciutat completament nova que contingui tot l’esperit de Caldes de Malavella.
És per això que aquesta tarda s’ha presentat el projecte a les entitats del poble, perquè la voluntat és que el concepte esdevingui transversal tot passant per àrees com l’esport, la cultura, el comerç, etc. La nova campanya consisteix en diferents vídeos, amb un espot principal, i una landing page que redirecciona sis segments turístics diferents.
Després d’haver analitzat les afluències i tendències del mercat de proximitat (català i del sud de frança), s’ha arribat a la conclusió que la campanya cal que es dirigeixi a sis targets diferents: família, escoles, sènior (majors de 70 anys), grups de dones majors de 55 anys, parelles joves i grups d’amics.
Actualment hi ha un vídeo principal, seguit d’un per a cada target de 20 segons que mostra la oferta pensada per cada segment, en coordinació amb el sector privat. De fet, el proper pas és una reunió de treball amb el sector turístic privat amb la voluntat de crear una taula de turisme i treballar les diferents propostes que es poden ofertar. Per al regidor de turisme, Sergi Mir: “fa temps que estem treballant en aquesta proposta. Ja teníem identificats els diferents segments de mercat però ens calia acabar de definir una proposta clara.
Creiem que la cooperació, tant amb les entitats del poble com amb el sector privat, són claus per assolir l’objectiu comunicatiu que uneix, no només tota la oferta que tenim a Caldes, també els sentiments i el caràcter autèntic que ens fan diferents com a vila.”