Camprodon acomiada el Festival Isaac Albéniz amb la gran Suite Iberia i un homenatge a Bernaldo de Quirós

El pianista José Luis Bernaldo de Quirós ha protagonitzat el concert de cloenda al Monestir de Sant Pere i ha rebut la Medalla Albéniz

11 d'agost de 2026 a les 20:23h

El 41è Festival Isaac Albéniz de Camprodon ha posat el punt final a una nova edició amb la interpretació de la Suite Iberia, una de les obres més emblemàtiques i rellevants del compositor camprodoní.

El concert de cloenda s’ha celebrat al Monestir de Sant Pere de Camprodon i ha anat a càrrec del pianista José Luis Bernaldo de Quirós, que ha estat l’encarregat d’interpretar aquesta obra magna en un escenari especialment vinculat a la figura i al llegat d’Isaac Albéniz.

Un dels moments destacats de la cloenda ha estat el lliurament de la Medalla Albéniz a José Luis Bernaldo de Quirós, en reconeixement de la seva trajectòria i a la seva vinculació amb l’obra del compositor.

Enguany, la distinció ha estrenat un nou format, però manté el seu sentit original: reconèixer persones que han contribuït a difondre i posar en valor el llegat musical d’Isaac Albéniz.

 

Música clàssica i jazz durant dues setmanes

La 41a edició del festival s’ha celebrat del 25 de juliol al 8 d’agost i ha ofert diferents propostes musicals en diversos espais de Camprodon. La programació ha combinat artistes vinculats a la música clàssica i al jazz, reforçant el paper del certamen com una de les cites culturals destacades de l’estiu al municipi.

L’Ajuntament de Camprodon ha agraït la participació del públic, dels músics i artistes, i també la feina de totes les persones, entitats i institucions que han fet possible una nova edició del festival.

Amb aquesta cloenda, Camprodon torna a acomiadar el Festival Isaac Albéniz amb la música del compositor com a protagonista i amb la mirada posada ja en la pròxima edició.

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara