Dimecres, 14 de maig de 2025
És notícia

Un recorregut històric per Can Mulà serà l’activitat principal de les JEP a Mollet

Avatar photo
L’activitat és gratuïta i sense inscripció prèvia
canmula_mollet
Una visita guiada per Can Mulà, el primer parc públic de Mollet, serà l’activitat central de les Jornades Europees de Patrimoni a Mollet del Vallès, que enguany se celebra dels dies 11 al 13 d’octubre. A més, coincidint amb aquesta iniciativa, el Museu Abelló durà a terme unes jornades de portes obertes divendres 11, dissabte 12 i diumenge 13 d’octubre.

L’Ajuntament de Mollet del Vallès, mitjançant el Centre d’Estudis Molletans (CEM), oferirà una visita guiada per descobrir la història del que va ser el primer parc de Mollet del Vallès. El punt de trobada serà el diumenge 13 al mateix parc de Can Mulà, davant la biblioteca Can Mulà – Jordi Solé Tura (C/ Alzina, 1), a les 17.30 h.

L’activitat, que és gratuïta i sense inscripció prèvia, s’adreça al públic en general, a les famílies i a totes aquelles persones aficionades al patrimoni.

El parc de Can Mulà atresora un ric i variat patrimoni arqueològic, històric, arquitectònic, escultòric i natural. Durant la visita es proposa un recorregut històric per descobrir els seus orígens – quan era la residència de la família Ros – i el llarg procés fins a convertir-se en el primer parc públic de Mollet.

Coincidint amb les Jornades Europees de Patrimoni, el Museu Abelló durà a terme unes jornades de portes obertes divendres 11 i dissabte 12 (de 17 a 20 h) i el mateix dissabte i diumenge 13 (d’11 a 14 h).

Adherits a les Jornades des de 2012

Les Jornades Europees del Patrimoni són una iniciativa conjunta de la Unió Europea i la Comissió Europea que compten amb la participació dels cinquanta estats signataris de la Convenció Cultural Europea. L’objectiu és donar a conèixer i facilitar l’accés al patrimoni cultural europeu. La primera edició va tenir lloc el 1991 i Mollet del Vallès hi ha participat des de 2012 a través del Centre d’Estudis Molletans (CEM) i el Museu Abelló.
Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El ple de l’Ajuntament de Tortosa aprova per unanimitat una declaració institucional per reivindicar uns trens dignes

Notícia següent

Parets del Vallès acull el I Congrés de Benestar Emocional

Notícies relacionades