Divendres, 18 d'abril de 2025
És notícia

El PSC de Terrassa enceta la precampanya per a les eleccions municipals

Avatar photo

La candidata a l’alcaldia Eva Candela ha donat a conèixer els primers indicis de la proposta de ciutat del PSC Terrassa

El PSC Terrassa ja ha començat la seva precampanya per a les eleccions municipals de 2023. L’alcaldable del partit socialista, Eva Candela, ha compartit les accions que s’estan portant a terme des de l’agrupació per donar a conèixer la seva proposta per a la ciutat.

“Hem col·locat tanques publicitàries en diferents llocs de Terrassa, de tal manera que puguem arribar a tota la ciutadania”, explica Candela. També s’han fet arribar les cases flyers amb les prioritats i les línies que seguirà el projecte, com la creació de llocs de treball, la millora de la seguretat, la neteja i el manteniment.

Fa unes setmanes també van arrencar les sessions obertes de treball per a la redacció del programa electoral. “Les persones que estan assistint a les sessions són conscients que Terrassa necessita un nou impuls i que ha de deixar enrere l’etapa de Jordi Ballart” assegura la candidata socialista. “Les sessions son part fonamental del procés participatiu per l’elaboració del programa electoral”, conclou Eva Candela. En aquestes es tracten temes que afecten directament a la ciutadania, com el transport públic, l’habitatge, la neteja, l’esport, la cultura, l’educació, la salut, la indústria, el comerç i un llarg etc.

El proper pas serà el procés intern d’anàlisi i estudi de totes les propostes i la redacció del programa electoral, que s’anunciarà més endavant. Eva Candela afirma que “el PSC de Terrassa tindrem el millor projecte per Terrassa pels anys vinents. Un programa ambiciós però alhora realista”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Detenen una mare per apallissar freqüentment els seus 2 fills menors

Notícia següent

Detingut un home a Tarragona per portar una navalla amb una fulla de més de 20cm

Notícies relacionades