Nova polèmica relacionada amb el turisme a Barcelona, ara a causa dels establiments de ‘souvenirs’ que creixen com bolets per tota la ciutat i la “qualitat” dels seus productes.
Un usuari de la xarxa social ‘X’, Albert Lloreta, ha denunciat públicament els ‘souvenirs’ que es poden trobar a ple carrer de la ciutat i que no tenen cap mena de relació amb la ciutat, però sí que estan molt relacionats amb el sexe, un fet especialment preocupant si tenim en compte que qualsevol persona, fins i tot nens, poden trobar-se aquests productes mentre passegen.
Concretament, en la imatge apareixen diferents samarretes típiques amb el missatge “I Love (simbolitzat amb un cor)”, seguit de diferents termes, molts d’ells relacionats amb l’eròtica i el sexe. Entre ells hi ha el clàssic “I love sex”, però també hi ha “I love Latinas”, “I love MILFS”, “I Love DILFS”, “I Love Sluts”, “I love Sugar Daddy”.
Souvenirs turístics a Barcelona. Una indústria de qualitat que ens enriqueix. pic.twitter.com/IFKC2jhAPO
— Albert Lloreta Ribalta (@AlbertLloreta) October 9, 2024
Tots ells, missatges clarament sexuals i que res tenen a veure amb la ciutat. L’usuari de ‘X’ acompanya la imatge amb el text “Souvenirs turístics a Barcelona. Una indústria de qualitat que ens enriqueix”.
Com no podia ser d’una altra manera, la imatge s’ha fet viral i molts altres usuaris i usuàries han lamentat la imatge que això projecta de la ciutat. Molts d’ells lamenten que, si bé la imatge s’ha fet viral ara, no és precisament una novetat trobar aquesta mena de ‘souvenirs’ a la ciutat.
- “El tarannà de Gaudí, verament”.
- “Vaig veure el mateix a la Barceloneta, la cosa està fotuda”.
- “Per què ningú planteja el boicot?”.
- “Això ha estat a la venda a Barcelona des de fa moooolts anys. No és d’ara”.
- “Ara fa temps que no veig barrets mexicans, ja han deixat de ser típics d’aquí?”.
Altres fan menció de la proliferació d’aquesta mena de botigues.
- “Com paguen 2.000 i 3.000 euros al mes de lloguer venent aquesta merda?”.
- “Quan obliguin que els souvenirs estiguin fabricats en el país que es venen potser la cosa canvia. Tot això és d’importació”.
- “Ens ha de fer pensar també quin perfil de gent ens visita si aquests productes tenen sortida”.