Dijous, 10 d'abril de 2025
És notícia

‘Tardeos de Benestar’ és la nova proposta dedicada al Benestar Emocional a Parets

Avatar photo
La primera trobada es farà el 2 de febrer, de 15 a 18 h, a l’equipament municipal

L’Ajuntament de Parets posa en marxa els ‘Tardeos de Benestar’ a Masia de Can Jornet, a partir del 2 de febrer, i es tracta d’una iniciativa oberta a tota la ciutadania.

La proposta forma part d’una de les moltes activitats que ha posat en marxa la nova regidoria de Benestar Emocional del consistori que, precisament, es va presentar aquest gener durant la Festa Major d’Hivern.

A partir d’aquest divendres, dia 2 de febrer, de 15 a 18 h, la Masia de Can Jornet es convertirà en Punt de Trobada de la ciutadania, com a punt físic on debatre, compartir i gaudir d’activitats i tallers dedicats al Benestar Emocional.

La primera sessió consistirà en una trobada amb la natura i un debat sobre la consciència.

La regidoria de Benestar Emocional és una aposta de l’equip de govern de l’Ajuntament, es tracta d’una iniciativa pionera i té l’objectiu donar eines a la ciutadania per tal millorar el seu benestar emocional.

A més, l’Ajuntament ha penjat, recentment, un formulari a la web destinat a difondre i informar a la ciutadania sobre les iniciatives de la nova regidoria.

 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Roser Capdevila rebrà el Premi Trajectòria de la 28a edició d’Animac a Lleida

Notícia següent

Mollet prepara un pla per salvar el màxim de verd de la ciutat

Notícies relacionades